Wednesday, September 29, 2010

Holiday

Přestože jsou prázdniny jako takové už dávno za náma a počasí se nám pokouší naznačit, že je už načase oprašovat lyže a snowboardy, snažím si ještě užít posledních pár dnů volna, než po téměř půlročním poflakování opět zasednu do školy. A tak trávím co nejvíc času v posteli (v čemž nejspíš budu pokračovat dál a dál, vzhledem k tomu, že všechny přednášky mám až odpoledne), scházím se s kamarády, které nejspíš zas dlouho neuvidím a samozřejmě vyrážím za kulturou (rozuměj bary, bary, bary... a bary)

Jinak tomu nebylo ani dneska. Stihla jsem se navztekat u neschopných o2 operátorů, rozesmutnět nad změnou personálu v mojí milované čajovně, vysvobodit kamarádku ze spárů šíleného"rande na slepo", užít si atmosféru festivalového Staromáku s nádhernou vyhlídkou ze Staroměstské radnice, omrzlými prsty a svařákem (ano ano, úplný prosinec!), seznámit se s novými spolustudenty a oběhnout kluby a bary od Hard Rock Café až po Beer Factory. To všechno v naprosto bezkonkurenčním čase, takže si můžu dovolit ten luxus opět zalehnout do pelechu. Jsem zkrátka lemra líná postelová.

Mám hromadu fotek, ale foťák mi odjel i s fotografem, takže mě čeká dlouhé slibování nemožného a nejspíš dojde i na vydírání. Tak jako tak, zítra je tu máte.



No comments:

Post a Comment