Thursday, October 14, 2010

Black has gone.


Můžu říct, že po příchodu od kadeřnice jsem nebyla hodně dlouho takhle spokojená. Většinou odejdu domů úplně jinak, než jak jsem si představovala. Posledních několik let jsem byla víceméně věrná černé, když nepočítám nějaký občasný barevný úlet. Ale usoudila jsem, že už je na čase udělat nějakou změnu. Snad všichni, koho znám, mě od toho odrazovali, ale já jdu vždycky hlavou proti zdi, ať jde o cokoliv. A jako téměř ve všech případech jsem za to ráda. Nuže, posuďte sami. Jedna rychlofotka k tomu určená. A já pádím do školy!

With love Teresse.


3 comments:

  1. tyjo...sluší ti to vážně moc :-) ten melír tě děsně zjemňuje...jsi taková až romantická a to se mi líbí

    http://efka-gingersblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. zmena je zivot a pristane ti to:)

    ReplyDelete
  3. skoda ze ta fotka je prepalena takze to nie je poriadne vidno inak slusi

    ReplyDelete