Monday, October 04, 2010

Paris, je t´aime


Konečně došlo i na mě a tak jsem se dnes dočkala svojí první vysokoškolské přednášky. Teď už zbývá jenom čekat, kdy ze mě vyprchá to počáteční nadšení a já se sesunu pod hromadou úkolů, seminárních prací... a ano, nesmím zapomínat na zkouškové, které tomu nejspíš nasadí korunu.

Ještě v euforii jsem naběhla do Luxoru (Ano, musela jsem se mezitím dojít přezout, protože ty boty - které vám mimochodem ukážu příště - jsou tak zatraceně vražedné!), abych si nakoupila slovníky a knížky na stylistiku. Nejspíš budu během října navštěvovat knihkupectví hodně pravidelně. Odnášením si knih po malém množství nebudu mít snad pocit, že jsem tam nenechala tolik peněz, kolik tam ve skutečnosti nechám. Nebudu-li se to snažit nedejbože sečíst všechno dohromady. To by bylo bot!

Zítra mě čeká první hodina francouzštiny, oui. V půl osmé ráno. V půl osmé! A ještě dobrovolně! Nicméně, v deset budu zase doma a můžu nerušeně spát až do oběda. Žádné přednášky, nic.

(deviantart.com)

Ach a konečně jsem byla tak úžasná, že jsem si zaplatila Paříž. Takže předvánoční plán je už zpečetěný a můžu začít pomalu pokukovat po letenkách do Ženevy, která mě bude vítat někdy na jaře. Nemůžu se dočkat!

1 comment: