Saturday, November 06, 2010

Oh, Sunday


Neustálá tma a sychravé počasí ve mě začíná pomalu vyvolávat pocit, že do konce semestru nemám nejmenší šanci všechno stihnout. A tak jsem včera, panikařící a ládující se vším, co mi pod ruku přišlo, začala psát první seminárku. Dobře, abych se nepřeceňovala, napsala jsem úvodní stránku skládající se z hlavičky, tématu a osobních údajů. A tím jsem také skončila. To víte, když si slečna vybírá taková témata, která nejenže nemá šanci zvládnout (za pouhých 6 týdnů), ale navíc veškeré dostupné zdroje existují jenom v angličtině (stále jen 6 týdnů!), je to pak těžké.

A protože mě ten čas tak tlačí, rozhodla jsem se udělat si dnes hezké odpoledne. Včerejších pár hodin "studia" na mě totiž bylo až až. Tomu se říká ideální příležitost k tomu konečně navštívit Decadence Now!




With love Teresse.

1 comment:

  1. Já si taky připadám jak na vysoké, přitom jsem teprve v devítce, máme toho taky strašně moc!:)

    ReplyDelete