Saturday, January 01, 2011

Happy New Year!

Krásný Nový rok vám přeju! Chtěla jsem napsat už předevčírem. A taky včera. Ale to bych nebyla já, abych se na to zas nevykašlala. To víte, tvůrčí krize a přípravy na Silvestra. Doufám, že jste si ho užili stejně tak jako já. I když jsem měla z letošní oslavy ku příležitosti příchodu Nového roku strach, všechno se podařilo na jedničku. S hvězdičkou! Až na fotky ovšem, kterých je jenom pár a ještě nic moc... Dala jsem si několik předsevzetí, která FAKT splním. Asi jako každý rok (ha!). Neberte mě vážně, ještě mám v sobě nejspíš nějaký ten alkohol... jen si ty věci musím všechny sepsat a přilepit někam, kde mě budou strašit! Už víc než čtyřiadvacet hodin jsem nic nejedla a hlad stále nepřichází. Dneska si nejspíš vystačím s colou - a pozor, to mi není špatně. Raději přestoupím od plácání nesmyslů k fotkám, tak...

Slepice na bidýlku aneb jediná ladies fotka večera.


Ti moji milovaní.


Zachyceno nezachytitelné. Poprvé a podruhé.



A na závěr T&T foto. Nejlepší z nejhorších.


With love Teresse.

No comments:

Post a Comment