Sunday, January 09, 2011

Vysoce módní vycházková obuv.

Včerejších dvanáct hodin strávených na nohou v práci mě utvrdilo v tom, že zkrátka potřebuji nové boty. Černé, nízké, pohodlné, nejměkčí na světě. A tak jsem se dnes vydala na lov. Bezvýsledně. Nejspíš jsem moc vybíravá, protože jsem nenarazila na jediné, které by se mi líbily natolik, abych s nimi byla ochotná chodit nejen v práci, ale i po Praze, až konečně vysvitne sluníčko a tu břečku po chodnících odnesou čerti. Ale nakonec jsem je přeci jen "našla". Krásné černé lakované oxfordky se stuhou místo tkaniček. Ještě pohodlnější, než jsem si vůbec dokázala představit. Vítězoslavně jsem si je odnesla k pokladně a radovala jsem se až do té doby, než mi milá slečna oznámila, že to je "vysoce módní obuv, která není určená k běžnému dennímu nošení". Tak na co, na co sakra jsou? Tak dvakrát do týdne si je obout na vycházku. Prý. No a nezničí se za stejný počet nošení? Zničí, jen to bude trvat trochu déle. Myslela jsem, že boty za dva tisíce by měly snad něco vydržet, ale omyl. Každopádně děkuji slečně za upozornění. Mě teď nezbývá než hledat dál a tiše se vztekat.

A takhle, takhle se dnes učíme s tou mojí chlupaticí. Zítra mi držte palce!


With love Teresse.


6 comments:

  1. Roztomilý pejsek :)
    Taky jsem přešla na pohodlnější botky. Mám fialové sněhule:-)

    teengirlk.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. No tak to je síla. "Občas je můžete použít, ale ne moc často." :D

    ReplyDelete
  3. Jo, budu držet zítra palce! :) Roztomilý pejsek. :) Tak to mě mrzí s těma botama, ale dobře že to prodavačka řekla. :) Přeji úspěšný lov. :) A díky, díky moc za komentář. :)

    ReplyDelete
  4. Tak to naštve! Ono to asi svědčí o kvalitě a takto se vychytralí výrobci jistí, aby nemuseli uznat případnou reklamaci.. Takže přeju úspěšný lov za pohodlnou obuví pro běžné nošení:-))

    ReplyDelete
  5. You arise beauteous in the horizon of the heavens
    Oh living Aten who creates life.
    When you shine forth in the Eastern horizon you fill every land with your beauty.
    You are so beautiful: you are great; gleaming and high over every land.
    Your rays embrace the lands and all you have created;
    You are Re and reach out to all your creations, and hold them for your beloved Son.
    You are afar, but your rays touch the earth;
    Men see you, but know not your ways.

    Thanks...beautiful baby!

    ReplyDelete
  6. obuv, která se nemůže nosit? :D to je docela ironie..

    ReplyDelete