Wednesday, February 23, 2011

I´m alive

Ještě ani není konec února a já už mám pocit, že je pro mě tenhle rok vážně zlomový. Konečně jsem zase začala žít, po dlouhých, dlooouhých měsících. Začala jsem zase chodit mezi lidi, pravidelně cvičit, což mě obrovsky nabíjí energií, potkala jsem spoustu nových lidí a téměř po roce obnovila jedno ztracené přátelství. K úplnému štěstí mi chybí už jenom pár věcí... pro začátek by mi stačil osmý den v týdnu... nestíhám. Ale krásně nestíhám! A všechny tyhle změny se projevují i na blogu, protože na ten virtuální život tady si kolikrát ani nestihnu vzpomenout.


Tahle fotka je důkaz, že když si jsou dva lidé blízko, nic není překážkou. S M. (napravo) jsme byly nerozlučné kamarádky už od školky, známe se už neuvěřitelných šestnáct let a i když jsme si prošly vším možným a spousta věcí se změnila, tak tohle je to přátelství napořád. Zkrátka na tyhle dvě slečny nedám dopustit! :)

With love Teresse.


No comments:

Post a Comment