Saturday, February 05, 2011

On the dancefloor


Aneb jeden z nejlepších plesacích večerů. Stihla jsem protancovat střevíčky, přestože jsem měla ty nejnižší podpatky, co jsem doma našla, opít se téměř zadarmo, potkat svého bývalého učitele ze základky a pár spolužáků, vyhrát láhev sektu a prožít tu nejzábavnější cestu domů s úplně cizími lidmi. A to vše s umělými řasami, do kterých jsem se naprosto zamilovala. Už několikrát jsem se pokoušela o efekt mrkací panenky, ale až tentokrát jsem byla natolik šikovná, abych se mohla s řasami až k nebi ukázat světu. A nemůžu si to vynachválit! No a co dneska? Dneska bude party v trochu jiném stylu.




Na sobě jsem měla šaty Gate, boty CoolBoutique, kabelku Janis, náhrdelník I Am, pásek a ostatní šperky H&M.

With love Teresse.

4 comments:

  1. Závidím ti, že můžeš mít nalepovací řasy. Já mám po nich oči rudý jak z nějakýho hororu :D

    ReplyDelete
  2. Jéé to bys byla moc hodná, děkuju:) Nejvíc by mě asi zajímalo, jestli je učení hodně náročný, jací jsou učitelé a takové věci:)

    ReplyDelete
  3. Gate, miluju Gate :).

    Seklo Ti To :).

    ReplyDelete