Saturday, May 07, 2011

Back?

Zdravím, po dlouhé době jsem zase zpět, i když ne natolik, jak bych sama chtěla. Všechna ta předsevzetí a plány, které jsem měla kolem blogu, vzala voda. Co je u mě nového?

  • Konečně jsem se odhodlala a jsem blond. Ode dneška. I když není zdaleka takový, jaký jsem měla v plánu, jsem spokojená. Uvidíte sami, až se donutím cvaknout nějakou fotku. 
  • Do konce semestru mi zbývají poslední dva týdny. Zkrátka čas na to, abych začala chodit do školy a dohnala všechny resty. A ano, začala se učit, protože přesně za 16 dní mám první zkoušku. Navíc z něčeho, o čem nemám ani páru. 
  • Našla jsem si novou práci. Není to zrovna něco, čemu bych se chtěla věnovat do konce života, možná ani ne do konce roku, ale jde to. Bez peněz se zkrátka nedá žít. 
  • S několika dalšími lidmi rozjíždíme zajímavý projekt. Zatím je to v hodně počáteční fázi, ale myslím, že už teď mi můžete říkat paní editorko! Ještě zbývá pořešit pár podstatných věcí a získat čas i peníze. Pak by to mělo všechno vyjít. Nebojte, podělím se s vámi o výsledek!
Právě si na mě lehnul pes, takže je snad jasné, že musím končit, jinak budu mít rozdrcené obě nohy. Brzy se ale ozvu. Snad. Však mě znáte!

With love Teresse

No comments:

Post a Comment