Wednesday, May 11, 2011

Flower power. Do you help too?

¨
Máte taky kytičku? Ne? Já kvůli ní oběhla snad celý Václavák, protože nikde nebyl nikdo, kdo by mi ji byl ochotný prodat. Snad proto, že jsem se neptala kolemjdoucích a turistů, kteří by na tom možná mohli chtít vydělat. Zkrátka představa, že budu dneska bez kytičky, byla nemyslitelná. Mám jich doma už pěknou sbírku, už se z toho pro mě stala taková malá roztomilá tradice. A navíc pro dobrou věc.


Víte, rozhodně nemám ve zvyku účastnit se každé sbírky, se kterou za mnou na ulici někdo přiběhne. Koupit kasičku si umím taky. Vymyslet srdcervoucí pohádku taky a vytisknout si papír s logem bych snad taky zvládla. Jasně, že jsou sbírky na nadace známé a důvěryhodné, například ta všemi známá superstárovská Světlucha, ale většině ostatním nevěřím. Zkrátka když chce člověk přispět na dobrou věc, sám si najde příležitost, čas a určitý problém. Nicméně dnešek je pro mě vyjímkou. Jaký na to máte názor vy? 

With love Teresse





No comments:

Post a Comment