Monday, July 25, 2011

The red carpet


Přesně takhle si představuju prázdniny. Od rána do večera se s přáteli procházet po Praze a vůbec nehlídat čas. Nebo se procházet po pláži, chytat barvu na zimu a užívat si cestovní horečky, ale to je zas jiný příběh. A úplně nejlepší je, když můžu vyrazit někam daleko za Prahu, do přírody, do lesa a na civilizaci úplně zapomenout. To by měl být zas částečně příběh toho dnešního večera.


Včera jsem se ale vypravila za kamarádkou do květinářství ve Slivenci, přičemž jsem dokonce přežila téměř půlhodinové čekání na Smíchovském nádraží. Povím vám, hnus. Ale i to je Praha.

Ale klidně by ze mě mohla být květinářka! Uvázala jsem tu nejkrásnější kytku. Akorát by zákazník asi vystál důlek, než by se jí dočkal.


Na oběd jsem vyrazila zpátky do centra, abych se jako největší čuník vrhla na mcwrap u pana MC. Probraly jsem u toho s kamarádkami všechno možné i nemožné a tu žranicy jsme zakončily u Hájka. Zkrátka čuníci čuněcí.







A podvečer jsem strávila ve spolčnosti dávno zracené a znovu objevené kamarádky na lavičce Františkánské zahrady s přísedícím chlápkem, který nás neskrytě celou dobu odposlouchával, pohihňával se našim rozhovorům a po neúspěšné snaze umístit samospoušť do křoví, nám vytvořil tuhle fotku:



Užívejte si léta aspoň stejně tak jako já a  mějte se krásně!

With love Terese.

No comments:

Post a Comment