Friday, July 29, 2011

Yesterday


Miluju když můžu spát do oběda a taky miluju tyhle boty! Pohodlnější boty (a natož žabky) jsem ještě neobula. Vždycky si koupím boty, buď malé, nebo prostě debilní a tlačí mě. Všude a nejlépe každé jinde. Po jednom vyjítí je hodím nenávistně do botníku a po půl roce je opět vyndám s tím, že to snad nebylo zas tak hrozné. Omyl - je to pak čím dál horší.


Ale zpět ke včerejšku. V těhle úžasných, nejúžasnějších žabkách bych mohla dojít snad až do Himalájí. Včera jsem si na to udělala slušný trénink. S kamarádkou jsme vyrazily nejdřív na Budějovickou, kam jsem byla vyslána pro cosi do kávovaru. Jo, je fajn projít celou Budějovickou, která má tak milion kilometrů a pak to cosi vážící asi cmilion kilo tahat celý den. Ale vyhnahradila jsem si to nejlepším ledovým malinovým čajem na světě z Costa Coffee!



Následovala zastávka na národní a pak cesta na Code Mode, odkud jsem nakonec odešla s prázdnou. Snad kvůli té hromadě lidí všude jsem neměla chuť cpát se do stánků a vybírat. Procházka na Hrad byla nakonec tou nejlepší volbou. A dneska? Dneska mě čeká výlet do Lidic.






With love Teresse

1 comment: