Friday, September 23, 2011

IT´S STARTING WITH MAYBELLINE

Fit Me™ Blush - Model Shot


I když mi kosmetický šuplík pomalu téměř vypadává z pantů pod váhou všemožných šminek, období experimentování s barevnými stíny a šílenými linkami je už nějakou tu chvíli za mnou. A tak zůstávám věrná klasice. Většinou si vystačím s make-upem, pudrem, tvářenkou, tužkou na obočí, řasenkou a černou linkou. Občas se mi ještě pod ruku dostanou dva oblíbené hnědé odstíny stínů a naprosto vyjímečně nalepovací řasy. Tím to pro mě ale většinou končí. 

 A tak nějak se stalo, že mě téměř všechny tyhle základní věci opustily na ráz. Pudr nepřežil cestu letadlem, tvářenku jsem téměř vypotřebovala a opálená pleť si vyžádala tmavší letní odstín. A protože jsem naprostou náhodou narazila na slevy všech produktů Maybelline o 50 %, rozhodla jsem se vyzkoušet zas něco jiného, než na co jsem běžně zvyklá. 

A přestože nejsem žádný odborník na kosmetiku, myslím, že malá recenze na produkty, které za nákup podle mě opravdu stojí, neuškodí. Ale přece jenom, berte to s rezervou.

CONTIUNUE ->



(1) FIT ME FOUDNATION


Řada make-upů FIT ME nabízí 18 různých odstínů, já jsem si vybrala odstín č. 230 Natural buff a i když jsem se nejdřív trochu bála, že bude i přes opálení příliš tmavý, trefila jsem ho dobře. Nejenže skvěle kryje nedokonalosti pleti, ale taky se perfektně roztírá a nezanechává po sobě extra viditelné známky. Jedinou nevýhodu vidím v hrdle flakonku, protože chybí pumpička, na což já osobně nejsem zvyklá. Je tedy potřeba použít houbičku, nebo mít šikovné ruce a nezapatlat vše kolem tak, jak se to posledně podařilo mě. Hodnocení: 8/10


(2) FIT ME PRESSED POWDER


Dalším produktem, který skončil v mé kosmetické taštičce je pudr, opět z řady FIT ME. I tady je k dispozici 18 různých barevných odstínů. Porušila jsem snad všechny kosmetická pravidla světa a vybrala si jeden z nejtmavších, odstín 325 Cream beige. Nemám, co bych tomuto pudru vytkla, balení obsahuje ještě praktické zrcátko a houbičku na nanášení. A protože jsem s výběrem barvy opravdu přestřelila, používám ho převážně jako tvářenku. Hodnocení: 10/10


(3) EYE STUDIO LASTING DRAMA GEL EYELINER


Nákup těchto gelových linek byl tak trochu omyl, za který jsem neskutečně ráda. Původně jsem měla v plánu postoupit zase o level výš a přejít z tekutých linek na gelové a naučit se pracovat se štětečkem. Nedopatřením jsem si ale do košíku místo černých linek hodila fialový odstín. Přes počáteční rozčarování jsem je vyzkoušela a výsledný efekt se mi natolik zalíbil, že na ně teď nedám dopustit. Kvalitu v tomto případě moc nezhodnotím, vzledem k tomu, že jde přeci jen o můj první pokus s gelem. Zatím jsem ale spokojená. Nehodnoceno

Na závěr bych chtěla poprosit o radu já vás. Stále nemůžu potkat řasenku, která by mi vytvořila božsky husté řasy a natočila je až do nebe. Dobře, vím, že nesmím tolik fantazírovat, ale jednou jsem už byla téměř na správné cestě. Jenomže tu skvělou řasenku (Dermacol) najednou přestali vyrábět. A tak se vás ptám:

Jaká řasenka je podle vás ta nejlepší z nejlepších? 

With love Teresse



1 comment: