Thursday, September 02, 2010

It´s raining man


Nepříliš povedené počasí a stejně tak i samotný začátek dnešního rána s osoleným čajem a díky šikovným řidičům kalužemi ohozenému oblečení. Ach ano, musí jezdit jako blázni, obzvlášť, když chodníky po obou stranách mají šíři něco málo přes metr a silnice se topí v návalech vody. Naštěstí jsem cestou do práce nikam neodplavala a odpoledne se na mě dokonce na pár okamžiků usmálo sluníčko!


Omlouvám se za hrůznou zrcadlovou bleskovou fotku, kterou jsem cvakla ještě ráno před odchodem - také super bleskově. Navíc se mi tu ne a ne zvětšit... zkrátka jsem to všechno ještě nevychytala. Příště se snad polepším aspoň o trošku.

1 comment:

  1. balerinky vypadaji krasne!!!

    zkus to priste treba bez blesku, a pak to na pocitaci zesvetlit. Tot jenom mala rada:)\
    A pekna budnicka taky!!

    ReplyDelete