Friday, September 03, 2010

Muffins


"Až bude tvůj osobní život v troskách, bude to znamenat, že je čas na povýšení."
/Devil wears Prada/

Ach ano, už mi zbývá jen čekat na to povýšení!

Bydlet v centru Prahy je bezesporu úžasné, ale všechno má své stinné stránky. Někdo by řekl, že jsou to všudypřítomní turisté, neustálý noční ruch a shon. Všechny tyhle věci jsou pro mě ale nepostradatelné. Horší to je však s obchody na každém kroku. A tak se dnes stalo, že jsem dnes zavítala do Tescomy, která je celých 100 metrů od našeho domu! Jak jinak, odnesla jsem si naprosto rozkošná mafínovátka (rozuměj formičky na muffiny). Neodolala jsem a ještě večer jsem tyhle silikonové nádhery vyzkoušela. Přeci jenom, i mí drazí rodičové museli uznat, že ta slečna, co s nimi už devatenáct let sdílí bydlení, není zas tak nešikovná! A je to vážně mňamka!

Do mého botníku přibyl další kousek. Původně to měly být naprosto obyčejné černé, ale hlavně co nejpohodlnější boty, které by mi nebylo líto nechávat si v práci. Nakonec jsem se ale stala majitelkou naprosto úžasných, i když jednoduchých balerínek Minozzi, o kterých ani nevíte, že je máte na noze. Rozhodně neplánuji nechávat je po většinu týdne zavřené v kovové skříňce o2 areny! Takže hon na pohodlné, ovšem tentokrát co nejošklivější boty bude pokračovat...





No comments:

Post a Comment