Thursday, September 23, 2010

Wait for it



Dnešní článek bude velká rychlovka. Konečně jsem se poprvé za celý týden dostala domů dřív než ve dvě ráno, tak si to musím pořádně užít. Za tu chvilku co jsem doma, jsem stihla dokonce úžasnou vanu plnou pěny (a následně i koupelnu plnou pěny) a maminčin švestkový koláč. Zítra večer jí za to hodlám vytáhnout do kina. A také především proto, že se poslední dobou vídáme spíš virtuálně, hlavně prostřednictvím papírků se vzkazy všude po bytě. Máte tip na nějaký dobrý film? Mám pocit, že snad ani nedávají nic, co by stálo za vidění. Teď si ale ještě udělám čaj a zalehnu k HIMYM (ano, opět mě postihla mánie)....

Zrcadlové rychlofotky při odchodu do práce. Vidíte, jak na vás myslím!


A na závěr jedna zcela pracovní včerejší Stingová . Ach ty motýlky na stranu... ale lepší bohužel není.

2 comments:

  1. kde pracujes? ozaj z tej prvej fotky mas kabatik odkial je uazsny:)

    ReplyDelete
  2. Moc děkuju, kabát je z Promodu a mají ho v různých barvách :) Jinak pracuju v O2 Areně na baru, už nějaký ten pátek :)

    ReplyDelete