Tuesday, November 23, 2010

Lady Di a jiné útrapy


Víc jak týden bez nového článku a to vše jen díky mojí neskutečné lenosti. Je to sice už hodně otřepané klišé, ale já se jím dál ráda budu ohánět - takže tedy, vážně nestíhám! V posledních dnech jsem v jednom kole. Pobíhám po Praze, sháním nesehnatelné, křičím na pracovníky pošty (ach ano, kdyby všichni lidé na světě dělali to, co mají, život by byl hned o poznání lehčí), objednávám, ruším objednávky, kontroluju stav účtu s vidinou výplaty, která stále nepřichází (konečně dorazila! dneska!), ve volných chvílích obcházím obchody ve snaze vymyslet pár originálních vánočních dárků a tak nějak průběžně se rozčiluju v dopravních prostředcích. Když není nazbyt, píšu články do školy, opakuju si francouzská slovíčka s tou nejhorší výslovností jakou si dokážete představit a v duchu se hroutím nad nenapsanými seminárkami o Nerudovi a jeho povídkách nebo o Lady Di, která se mi dnes nenápadně vetřela do politologie aby vystrnadila obávaného Nelsona Mandelu a apartheid.

Takže teď svatosvatě slibuju (a nebo radši ne), že se polepším a co nejdřív zase napíšu (ne neberte mě vážně). A protože mi dneska konečně dorazil foťák, budu ho muset pořádně vyzkoušet! :)


With love Teresse.

No comments:

Post a Comment