Tuesday, November 30, 2010

Snowflakes

Až do letošního roku jsem zimu měla ráda. Ne tolik jako léto, sluníčko a vyvalování se venku, ale i tak jsme spolu docela vycházely. Ale tentokrát se něco změnilo. Nejspíš je to mojí nešikovností a tím způsobenými hned třemi pády (a tisíci skoropády) za těch několik málo dní, kdy sněží. Teď mi zbývá jen až někdy do dubna pilovat tučňáčí chůzi, brzdění podpatky a nadávání na silničáře. Začínám totiž dost vážně uvažovat o tom, že si cestu budu sama předsypávat, abych se v tom sněhu pořád neválela. Pánové, kteří to mají na starosti, jako každoročně zaspali.

Včerejší den jsem měla skvěle naplánovaný. Učení od rána až do večera. Ale chybička se vloudila a já strávila celé odpoledne až do samého zavření obchodních center na nohou a sháněla jsem dárky. Úspěšně. Sehnala jsem všechno co jsem chtěla a mohla bych říct, že mám zas na rok klid. Jenže to bych nesměla do obchodů, protože většinou nikdy neodolám, když vidím věc, kterou bych někomu mohla udělat radost. Takže čtyřiadvacátého nestíhám balit a účty radši nepočítám. Jediné, co mi ještě chybí sehnat, je dárek pro mě od babičky. Mám pocit, že všechno mám a to, co nemám nemůžu sehnat. Nejspíš to nechám na sobotní nákupy v Drážďanech, nebo si Počkám do Paříže, odkud určitě neodjedu s prázdnou.

Kromě všech dárků jsem udělala radost i sobě a koupila si pár "naprosto nezbytných" věcí.

... nejrozkošnější sluneční brýle ever, jen na to sluníčko si ještě trošku počkám (Gate)

Kouzelný prstýnek za bezkonkurenčních 49 káčé. (JeansClub)


Party top, který jsem sice původně vůbec nechtěla, ale vzhledem k tomu že "nemám co na sebe" skončil u mě doma. Na Silvestr jako dělaný. (Gate)


Dlouho sháněný kulich, který najde využití nejspíš jenom díky mojí milované Paříži, kde bych bez něj asi umrzla. Uvidíme. (JeansClub)


A samozřejmě rukavice, protože je já expertka tak po týdnu ztrácím. (H&M)


Dneska mám v plánu dojet si ještě do Terranovy pro válenky a doufat, že mi alespoň nepatrně usnadní pohybování se po zamrzlé Praze. Jestli mi někdo vykoupíte devětatřicítku, nepřejte si mě!

With love Teresse

No comments:

Post a Comment