Sunday, December 05, 2010

Dresden and snow


Včerejší den jsem si užila ve společnosti pečených kaštanů, pražených mandlí, spousty svařáku a hlavně vánoční atmosféry, která konečně dorazila i ke mě. Aneb, takový byl můj sobotní výlet do Drážďan. Nevěřili byste, kolik Čechů potkáte na každém rohu!



Konečně příležitost k tomu, abych vám ukázala svoje nejnovější zimní úlovky. Bundu jsem ukořistila v Camaieu (tuším, že se to tak správně píše :) ), ale jsem zoufalá z toho, kolikrát jí za den potkám na ulici na někom jiném. Válenky jsou snad ten nejlepší kus oblečení, který jsem si kdy pořídila. Kupodivu v Terranově. A zítra by mi měly konečně dorazit černé z Aukra. No a čepici jste už viděli, i když ne na mě. Vypadám v ní jako blbeček, ale zima je zima!



With love Teresse


No comments:

Post a Comment