Thursday, December 23, 2010

Paris, Day 1

Zítra touhle dobou to bude přesně týden od chvíle, kdy jsem se procházela po Champs Elysees a nasávala tu krásnou vánoční atmosféru. Ani nevíte, jak bych jela zpátky.





Hned první den jsme vystřídali snad všechny druhy počasí, které si jde v zimě jenom představit. Od krásného slunečného, i když trochu mrazivého rána, přes déšť až po večerní chumelenici. Nezklamali ani sami Francouzi a jejich potřeba stávkovat vždy a všude za každé příležitosti, a tak jsme se na Eiffelovku zkrátka nedostali. Místo toho přišla na řadu Invalidovna, nádherný Notre Dame, vánoční trhy, vynikající palačinka s čokoládou a banánem v zapadlé a typicky francouzsky rozkošné kavárničce, Vítězný oblouk, který mě málem stál plíce a Champs Elysees, kterou jsme profrčeli rychlostí blesku, takže jsem se stihla podívat jen do několika málo obchodů. Večer byl už pouze ve znamení spousty vína (jak jinak ve Francii) a dalšího alkoholu. Kupodivu, ráno jsme byli všichni jako rybičky a po kocovině ani vidu.







Jsem líná upravovat kompozici fotek na stránce, tak snad prominete :)

With love Teresse


2 comments:

  1. Krásné, krásné... muselo tam být nádherně. :)
    Všechny fotografie jsou tak krásné, hlavně tedy první 4 :)

    ReplyDelete
  2. já si to nesmim prohlížet, jinak budu mít chuť se tam zase vrátit...jéé, tam bylo pěkně! a ty francouzi! :))

    ReplyDelete