Sunday, December 26, 2010

So this is Christmas.


Jsem zlá, zlá holka. Nejspíš jako jediná bloggerka jsem vám nepopřála ty nejkrásnější Vánoce, ba dokonce ani klidně prožité svátky. A tak raději už teď, s pořádným předstihem přicházím s přáním šťastného nového roku.

I když už na Ježíška nějaký ten pátek nevěřím, vánoční atmosféra se mě letos držela jak jen to šlo. Tak trochu mi je ale líto, že už to kouzlo Vánoc není takové, jaké bývalo když jsem byla malý capart. Pro koho bylo ale tohle kouzlo největší, byl náš psí capart, který si Štědrý den užil snad nejvíc ze všech.

A co mi Ježíšek letos nadělil? Kromě několika kil navíc jsem byla obdarována vytouženou zrcadlovkou, nejměkčím županem na světě, samovybraným parfémem od Viktora&Rolfa a spoustou roztomilých maličkostí. Krom toho všeho jsem dostala taky parádní kocovinu, i když až dnes, tedy s nepatrným zpožděním. Ale večer, který tomu předcházel byl parádní. Ale to ráno!





With love Teresse.

No comments:

Post a Comment