Sunday, January 16, 2011

Dancing queen

Zrovna teď bych do sebe měla cpát snad všechno, co se může i jen vzdáleně přibližovat nějakému politickému tématu (například, věděli jste, jak se jmenuje slepý chlapec ve Fidlovačce? Pche!), ale nejsem toho schopná. Takže zítřejší zkouška bude nejspíš o veeelikém štěstí.

Včera jsem si užila/pracovně užila Abbu. Už pár let jsem platonicky zamilovaná do Švédska a všeho kolem. A do Abby snad od nepaměti, Mamma Mia sjíždím tak jednou do měsíce. Takže i přesto, že jsem se během celého koncertu skoro nezastavila, byla jsem nadšená. Jen návrat domů po třetí hodině ranní, spánek do dvanácti a pak zas od čtyř do sedmi, když mě zmohla "dlouhá" procházka se psem, už podle plánu nebyl. Čas na přípravu na pana doktora docenta úžasného s pěti dalšími tituly už jaksi nezbyl. Nevadí. A víte co teď dělám? Poslouchám Dancing queen a už se těším až si dám zítra tu skleničku na oslavu. Ať to dopadne jakkoliv!


With love Teresse.

No comments:

Post a Comment