Monday, January 17, 2011

Matragi n´ rainbow


Na úvod vám musím říct, jak mi s dnešní zkouškou spadl obrovský kámen ze srdce, přestože ne všechno šlo tak, jak jsem si to představovala. Ale je to tam!

Dnešní článek se týká mojí nové lásky - šátku od Blanky Matragi, který jsem teď nedávno dostala a až dnes jsem ho konečně vytáhla z krabičky, abych ho mohla poprvé vyvětrat venku (na fotkách ještě nevyžehlený se sklady). Jen není zas tak velký, aby se dal nosit kolem krku, tak jak jsem zvyklá u všech ostatních mých šátků, takže to vidím spíš na kabelku, kam jsem ho uvázala právě dneska, nebo do vlasů.



Samotná Blanka je podle mě úžasná. Do jejích šatů jsem se zamilovala před pár lety, kdy jsem se byla podívat na výstavě, kterou měla tuším v Obecním domě. Zkrátka šaty jako pro princezny. O to víc mě překvapila, když jsem jí potkala na koncertě Lady Gaga celou v černé, když její tvorba tolik hýří barvami. O to víc jí to ale slušelo.

Momentálně si dělám zálusk na deštník, taky od Blanky. Je ve vlastnictví mojí maminky, ale myslím, že my dva spolu budeme nerozlučná dvojka! Doufám, že ale nebude dlouho potřeba a toho krásného sluníčka si budeme moct užívat aspoň do podzimu.

With love Teresse.

6 comments:

  1. Taky jí mám ráda a byla jsem na jedný její výstavě :)

    ReplyDelete
  2. Blanka má vážně skvělý modely :). Ta představa, že bych v nějakých šatičkách zavítala na nějaký ples je tááák úchvatná :D. Už začínám šetřit :D.
    Držím palce, abys ukořistila ten deštník co nejdřív ;).

    ReplyDelete
  3. Evie: Tenhle jsem dostala jako dárek, takže cenu netuším, na internetu jsem viděla šátek od Blanky před časem jenom na aukru a to bylo tuším něco ke dvěma tisícům, ale vážně nevím ;)

    ReplyDelete
  4. ten je krasny !
    navstiv take muj blog ;)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Určitě doporučuji vycestovat ve druháku (to jsem letos já),a dát si předběžně přihlášku na půl roku a pak si to až prodloužit (kdyby se ti škola nelíbila nebo byly problémy tak je jednodušší se po semestru vrátit). A ve druháku taky proto, že pak můžeš, třeba v tom čtvrťáku, jet ještě na pracovní stáž od Erasmu.. :) každopádně určitě doporučuji, je to super!!

    ReplyDelete