Tuesday, March 01, 2011

I did it!

Odteď mi říkejte paní řidičko! A pro jistotu se taky nepřibližujte moc blízko k silnicím, když tam konečně můžu začít řádit. Nicméně, moje závěrečná sotva desetiminutová jízda byla velmi vtipná, ale o tom radši někdy jindy :) Včera jsem si stihla už i podat žádost o řidičák, novou občanku a pas a taky se nechat vyfotit - nejhorší fotka ever, můžu vám říct. Dneska jsem však definitivně lehla, takže jsem musela odpískat dnešní práci i zítřejší Kylie. Ach :/

Jediná moje dnešní činnost byla cesta na úplně zbytečnou přednášku. Aspoň jsem si ale užila toho krásného sluníčka. Konečně jsem totiž vytáhla svojí milovanou koženou bundičku a celočerný outfit jsem rozbila jenom barevnými slunečními brýlemi. To, že jsem přeci jenom trošku mrzla je nepatrný deatail. Ne, nevyfotila jsem vám to, jsem zlá holka!

A kdybyste náhodou nevěděli, co mi věnovat k narozeninám (které mám až v květnu), můžete se nechat ispirovat tady:

Tumblr_lgw3xivneb1qf367ro1_500_large

Tumblr_lfuf1jykep1qe9402o1_500_large

Tumblr_lbfkj4hcyk1qa0na7o1_500_large

Dobře, spokojím se i s klasickými gratulacemi :D

With love Teresse

1 comment:

  1. OMG! Gratulujuu moc :)). Mě to teprve čeká, má se mi zovat chlap z autoškoly, a pořád nic.. Jsem zvědavá na sebe, congrats!! :)

    ReplyDelete