Sunday, April 03, 2011

Love U!


Víte o tom, že jsem vám ještě nepoděkovala? Za to, jak jste úžasní, skvělí a dokonalí... mám pokračovat? Je neuvěřitelné, že tenhle blog sleduje 40 z vás! Vím, že ve srovnání s milionem jiných blogů to není vůbec žádné číslo... ale pro mě byla i ta čtyřicítka ještě nedávno nedosažitelná. A taky mám pěkně černé svědomí, že na vás poslední dobou trochu kašlu. Ale určitě se to dá napravit, no ne? Pro začátek konečně přidávám dlouho slibovanou fotku mých narozeninových šatů. A ptám se - Co vám tady chybí? Co by vás zajímalo? A s čím vás naopak štvu? Neváhejte a napište mi do komentářů!

Do you know, I have never said thanks to you? And I have to! Because you are so gorgeous, amazing and just perfect... should I continue? It´s unbelievable, that there are 40 of you, who is following this blogg. I know, that it´s not so big number, compared to milions of other bloggs... but for me, it was untuchable. I have to say, I have twinging consience, because I´m puffing at you lately. But I can change it, or not? For now, there is finally the picture of my birthday dress. And I ask - What do you miss here? What are you interested in? And what´s boring from me? Don´t hesitate and leave me a comment!



Dress H&M.

With love Teresse.

4 comments:

  1. Tak ty šaty nemají chybu!!! :-)

    ReplyDelete
  2. Ty šaty jsou špičkový :)

    ReplyDelete
  3. Tak ty šaty jsou krásný a jsou ještě hezčí na tobě,jak jsi krásně opálená :)

    ReplyDelete
  4. This is such a perfect birthday dress! You are beautiful!


    Rachel

    ReplyDelete