Friday, April 01, 2011

Welcome to the jungle

Tak dlouho jsem se nepřihlásila na blogspot, až po mě chtěl znova heslo. Samozřejmě, že jsem vám vyfotila velké prd! Ale to už jste si u mě mohli celkem dobře zvyknout... a výmluvy tentokrát nechám na jindy. 

Minulý víkend jsme se s kamarádkou nad litrem a půl vína rozhodly, že je na čase se sebou něco konečně udělat a že cvičení dvakrát (jednou) týdně nestačí, když pak večer příjdeme domů a jdeme pozdravit bílou paní ledničku. Takže jsme nasadily super krutou dietu, která vám slibuje být za dva týdny lehčí skoro o 10 kilo :D Samozřejmě tomu všichni věříme, že... První den jsme přežily celkem úspěšně. Poslušně jsme na lavičce uprostřed Václaváku usrkávaly mlíko a těšily se na ten hnusnej tvaroh, co nás čekal v úterý. A že byl fakt hodně hnusnej. Tak hnusnej, že jsem radši dobrovolně držela hladovku :D Jakž takž se mi dařilo být statečná, byť s nějakými těmi menšími prohřešky... až do čtvrtka. Už nějakou dobu mi doma ležel poukaz na krevety - eat what you can - a zrovna ve čtvrtek byl poslední den, kdy se dal využít. A tak jsem vytáhla kamarádku a šly jsme do toho. Celkem dietní představu nevyloupaných krevet ale vzápětí nahradila jejich mastná, zato naprosto dokonalá verze. No a protože jsme prasata, sotva jsme se odvalily domů :D 


Nekvalitní rychlá, ale hlavně nenápadná fotka ukořistěná mobilem. 

Ponaučení? Myslím, že si z toho každý z vás vezme to svoje... a já taky :) 

Nabízel se mi nějaký "prasečí" název článku... jako třeba "pig" nebo tak, víte.... ale po minulé krávě by to byl už vážně trošku chlívek... 

Mějte se krásně, užívejte víkend tak jako já... 

With love Teresse.

3 comments: