Tuesday, September 27, 2011

SHINING LIKE A STAR FOREVER


(Forever21)

Ať chcete nebo ne, musím vás seznámit s mou novou láskou, kterou jste mohli vidět v minulém postu. Ano, je jí tohle malé obyčejné psaníčko, které jsem si naprosto zamilovala a to z jednoho jediného důvodu - nacpu do něj všechno od svého obřího mobilu přes foťák, kapesníčky, doklady až po nějakou tu drobnou kosmetiku. Vlastně je tu ještě jeden důvod, těch pouhých deset dolarů, které mě stálo! Což mi připomíná, že jsem slíbila něco jako fotky ze Států... no, víte... tak nějak vždycky otevřu tu složku a když vidím tu hromadu fotek, kterými se mám probírat, vůbec se mi do toho nechce. Ale jo, někdy se k tomu dokopu, vážně!

With love Teresse

1 comment:

  1. takové psaníčko se neztratí, mám podobné, jen není leské a bez řetízku :)

    ReplyDelete