Wednesday, September 28, 2011

FREE LIKE A BIRD


Jeans (F&F), top (H&M), blazer (Papaya), handbag (Urban Expression), shoes (CCC), earrings (forever21), watches (D&G), sunglasses (Rayban)

Zdravím! Dnes jsem se rozhodla využít sluníčka a vyrazit aspoň trochu do přírody. A tak jsem zavítala na Konopiště, kde jsem nebyla už hromadu let. Přeci jenom jsem ale počítala s nějakou krutou hříčkou přírody, tak jsem si do kabelky zabalila ještě svetr, ale nakonec nebyl potřeba. Teď mě čekají čtyři dny práce v podobě válení se po zemi s dětmi a střílením z pistolek, tak doufám, že mě na konci toho hračkového maratonu nezavřou, no uvidíme. Za chvíli se ještě chystám oběhnout pár obchodů, včera jsem jen na skok vběhla do Arkád a zamilovala si tam hned několik věcí. Tak půjdu s kamarádkou zkusit štěstí do Palladia, třeba něco ulovím.

CONTINUE ->





Mimochodem, byli jste se podívat na Art of can? A dojmy? Já měla trochu větší očekávání, nejvíc mě zaujalo prostředí výstavy a všudypřítomná zrcadla. Ale abych tomu zas nekřivdila, některé kousky byly vážně povedené...

Zatím se mějte krásně a užijte si zbytek týdne!

With love Teresse

1 comment:

  1. Držím palce, at máš s dětmi trpělivost. Doufám, že brzy dáš nějaké fotečky ze států. Třídění taky nemám ráda, ale když jsem četla ty nadpisy-Hawai atd.. To si nemůžeš nechat pro sebe:)

    ReplyDelete