Thursday, September 29, 2011

TATTOO INSPIRATION


Tumblr_lrhmz7vign1qfhhjao1_500_large
Protože mám za sebou dneska první den strávený střílením z dětských pistolek (v nejbližších dnech příjde i střílení pistolkami po dětech), neměla jsem čas vyfotit ani svůj šíleně zabordelený pokoj - kdo ví, jak se to stalo. Nicméně nebudu vás děsit. Nejbližší volno mě čeká v pondělí, pokud budu ignorovat volání školy. Ale především mě čeká výplata, což znamená, že si KONEČNĚ půjdu zarezervovat termín na tetování. Mám to v plánu už tak dlouho, že je ostuda o tom mluvit, ale teď mi v tom konečně nic nebrání. Už teď je mi jasné, že neskončím u jednoho, nicméně následující fotky berte jako inspiraci.... a co budu mít pod kůží vepsáno já? I to se časem dozvíte...

Tumblr_lsaiu7usmg1qe0guxo1_500_large
Tumblr_lrw28qhxoy1qi23vmo1_500_largeTumblr_lsaltko2fz1r1fm5uo1_500_large223693_211293182253214_153978501318016_542633_4865591_n_large




A ano, toho rohrabaného vzhledu blogu si prosím nevšímejte, pohrávala jsem si s myšlenkou přejít na ten super nový design co teď blogger nabízí, ale buď jsem neschopná já, nebo je to celé vážně na prd. Taky vám tam chybí hromady funkcí, nebo jsem ta divná jenom já?

With love Teresse.

2 comments:

  1. Ten nový design je úplně na ho... :-)

    ReplyDelete
  2. Bohužel, musím souhlasit, je to naprd. Jak jsi to včera měla, i když jsem to několikrát aktualizovala, nic se ti nezobrazovalo, musela jsem si tě přidat přes odkaz.

    Pevné nervy, at jej máš brzy zase jako dřív:)

    ReplyDelete